In de nachtmerries van Sacha, Helena, Cooper en de andere inwoners van Schemermeer duiken afgrijselijke wezens op. De Nachtmerriemonsters slagen erin om uit de dromen van de inwoners te ontsnappen en komen in Schemermeer terecht. Vlad, Wilko en Keelin moeten deze schepsels bestrijden om hun vrienden te beschermen. Maar een ad inferos heeft geen effect op hen. Hoe kan de Nachtwacht deze gevaarlijke droomwezens dan uitschakelen? Hopelijk weet Vega raad.
• | 2. | De zwarte stormdemon |
• | 3. | Queen Halloween |
• | 4. | De hellehond |
• | 5. | Het Monsternest |
• | 6. | Vuuroog |
• | 7. | Het Fedora fantoom |
• | 8. | De Duivelskermis |
• | 9. | De Machinegeest |
• | 10. | De boekenkobold |
• | 11. | Het vervloekte toernooi |
• | 12. | De slangenvampiers |
• | 13. | Drie donkere tattoos |
• | 15. | Weerwolven vs Vampiers |
• | 16. | De bloedheks |
• | 17. | De Spookridder |
• | 18. | Dodelijke Voorspellingen |
Wij bieden je de mogelijkheid om op de hoogte gehouden te worden bij het verschijnen van nieuwe, of door je gezocht uitgaven. Je dient hiervoor ingelogd te zijn.