Op een dag blijken de inwoners van Schemermeer plots allemaal in sprookjesfiguren veranderd te zijn. Ook de Nachtwacht ontsnapt niet aan die vreemde magie. Al snel blijkt dat de sprookjesfiguren die zij vertegenwoordigen niet zomaar gekozen zijn. Ze staan elkaar naar het leven.
Onderzoek wijst uit dat dit het werk is van een boosaardige kobold die zich in een sprookjesboek genesteld heeft en op die manier tracht de Nachtwacht uit te schakelen. Zo wil hij ervoor zorgen dat de andere kobolden de aarde kunnen veroveren.
Er zit maar één ding op. Iemand moet de kobold uit dat sprookjesboek jagen, maar die persoon loopt daarbij kans er zelf voor eeuwig in vast te zitten.
• | 2. | De zwarte stormdemon |
• | 3. | Queen Halloween |
• | 4. | De hellehond |
• | 5. | Het Monsternest |
• | 6. | Vuuroog |
• | 7. | Het Fedora fantoom |
• | 8. | De Duivelskermis |
• | 9. | De Machinegeest |
• | 11. | Het vervloekte toernooi |
• | 12. | De slangenvampiers |
• | 13. | Drie donkere tattoos |
• | 14. | De Nachtmerriemonsters |
• | 15. | Weerwolven vs Vampiers |
• | 16. | De bloedheks |
• | 17. | De Spookridder |
• | 18. | Dodelijke Voorspellingen |
Wij bieden je de mogelijkheid om op de hoogte gehouden te worden bij het verschijnen van nieuwe, of door je gezocht uitgaven. Je dient hiervoor ingelogd te zijn.