Als er op een dag een tattooshop wordt geopend in Schemermeer heeft deze meteen veel succes. De jeugd is er dol op en laat tattoos plaatsen. De Nachtwacht heeft echter zijn bedenkingen. Vooral als de tattoos tot leven lijken te komen en van de ene op de andere persoon doorgegeven kunnen worden. Als kort daarop de Nachtwachters ook nog eens al hun krachten verliezen, weet Keelin het zeker: hier is duistere magie in het spel.
• | 2. | De zwarte stormdemon |
• | 3. | Queen Halloween |
• | 4. | De hellehond |
• | 5. | Het Monsternest |
• | 6. | Vuuroog |
• | 7. | Het Fedora fantoom |
• | 8. | De Duivelskermis |
• | 9. | De Machinegeest |
• | 10. | De boekenkobold |
• | 11. | Het vervloekte toernooi |
• | 12. | De slangenvampiers |
• | 14. | De Nachtmerriemonsters |
• | 15. | Weerwolven vs Vampiers |
• | 16. | De bloedheks |
• | 17. | De Spookridder |
• | 18. | Dodelijke Voorspellingen |
Wij bieden je de mogelijkheid om op de hoogte gehouden te worden bij het verschijnen van nieuwe, of door je gezocht uitgaven. Je dient hiervoor ingelogd te zijn.