KSX is een graphic novel over hedonisme en de tegenwoordige hang naar luxe, vormgegeven als een exclusieve catalogus.
Feit: negen op de tien familiebedrijven overleven de derde generatie niet. Terwijl de eerste generatie het bedrijf opricht en de tweede generatie voor expansie staat, verkloot 90% van de derde generatie het met vaak desastreuze gevolgen. In KSX moet Jozef Sechs, directeur van nv Sex, een Europees, toonaangevend handelshuis op het gebied van luxeproducten en de zoon van nv Sechs-oprichter Jakob, het ziekbed houden. Vanuit het ziekenhuis profiteert hij er nog wel van om het nieuwste product van de firma te lanceren: de KSX MyLife, een tablet voor de gezondheidszorg.
Tegelijk, en eindelijk, krijgt Jozefs zoon Max de kans om op de voorgrond te treden. De strip is vanaf dan zodanig opgevat dat Max' nieuwe leven eruitziet als de verkoopscatalogus van de firma, inclusief alle intieme momenten. Feit: negen op de tien familiebedrijven overleven de derde generatie niet. Max laat de cijfers helaas niet kantelen. Integendeel, ook de vader-zoonrelatie staat op losse schroeven. Maar wie treft de grootste schuld?
• | Hoe noemen we de band |
Wij bieden je de mogelijkheid om op de hoogte gehouden te worden bij het verschijnen van nieuwe, of door je gezocht uitgaven. Je dient hiervoor ingelogd te zijn.