Als van de koningen van Pokereiland al een hele tijd niets meer is vernomen, niet via koeriers en ook niet via mentaal contact, besluiten de belangrijkste krijgers op hun beurt naar het middelpunt van het eiland te reizen om hun vorsten te hulp te komen, al maken ze zich er wel zorgen over dat de diverse rijken dan onbeschermd achterblijven. Door toeval wordt Mikon meegezogen door de dimensiepoort en belandt ook op het middelpunt, waar hij dankzij zijn tekenkunst de toegangspoort tot het rijk van het orakel van pokereiland weet te openen. De groep krijgers kan nu op weg naar het orakel, en hopelijk de verblijfplaats van hun vorsten. Intussen gebeuren er in de door de krijgers verlaten koninkrijken echter vreselijke dingen. Hordes kraaien overvallen één voor één de koninkrijken en zuigen alle emoties uit de bevolking, waardoor de burgers lege wezens worden, zonder eigen wil.
Zowel de vier vorsten als de strijders van de koninkrijken komen in het middelpunt van Pokereiland tegenover Nemesis te staan, de jokerachtige kwade genius achter de gebeurtenissen, de bron van het kwaad. Deze begint alle betrokkenen uit te leggen wat het grote plan achter alle kwaadaardige gebeurtenissen is.
• | 1. | Winter |
• | 2. | Lente |
• | 3. | Herfst |
• | 4. | Zomer |
• | 5. | Het begin |
• | 6. | Het vijfde symbool |
• | 7. | Openbaring |
• | 8. | De talismannen van de macht |
Wij bieden je de mogelijkheid om op de hoogte gehouden te worden bij het verschijnen van nieuwe, of door je gezocht uitgaven. Je dient hiervoor ingelogd te zijn.