1950. West-Europa kent een gouden periode. Het Marshallplan werpt zijn vruchten af. De economie groeit. En de G.I.'s brengen Coca-Cola en bier in roestvrije vaten op de markt. Het is de tijd van bourbon, blue-jeans, nylonkousen, be-bop, en bepaalde barbaarse termen zoals marketing, merchandising en franchising. Onze 20ste eeuw start eigenlijk pas in 1950, na twee bloedige wereldconflicten. De brouwerij Steenfort huldigt haar nieuwe zetel te Brussel in. Adrien Steenfort heeft dringend geld nodig om het bedrijf uit te bouwen. Sommige banken stellen hem voor om te verkopen. Een economische oorlog breekt uit. En wanneer financiën én gevoelens zich mengen in dit nieuwe conflict, ontstaat er een probleem.
• | 1. | Charles, 1854 |
• | 2. | Margrit, 1886 |
• | 3. | Adrien, 1917 |
• | 4. | Noël, 1932 |
• | 7. | Frank, 1997 |
Wij bieden je de mogelijkheid om op de hoogte gehouden te worden bij het verschijnen van nieuwe, of door je gezocht uitgaven. Je dient hiervoor ingelogd te zijn.